Jag kommer älska dig tills jorden går under

Hej hjärtat. Jag saknar dig idag. Visst vet du det, visst ser du? Vi har sakta men säkert lärt oss leva med saknaden. Tomheten och sorgen du lämnat oss med har blivit vardagsliv. 
 
Våren är här och det är konstigt att inte vandra bland allt slask med dig. Att inte skratta när du försöker hoppa över vattenpölarna för att slippa bli blöt om tassarna.
Snart kommer sommaren som kommer bli otroligt konstig. Ingen som sitter ute på loftgången och solar. Ingen att mysa med när solen gått ner och husse är borta och jobbar. För husse kommer åka iväg hela sommaren och kvar här hemma blir jag. Fem dagar i veckan kommer jag vara ensam. Visst kommer du hålla ögonen öppna och vakta mig? Det var ju trots allt därför du fick flytta hem till oss, för att jag inte skulle behöva vara ensam eller rädd när husse är på jobb. 
 
Din mamma Nova får snart en ny kompis. Hon saknar dig och Alice lika mycket som vi gör. Såg du hur hon letade efter dig varenda gång vi kom dit första tiden efter att du fick somna in? Hon bäntade på att du skulle komma in efter oss, hon sprang ut till bilen och väntade utanför den. Hon saknar verkligen sina två illbattingar till döttrar.  Ingen att leka med eller bråka på. Så snart flyttar lilla Molly hem till henne så hon ska få bli glad igen. 
 
Mitt hjärta, min bästa vän och livsglädje.  
Jag hoppss du har det bra ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0