Det skulle varit du och jag för alltid

Idag skulle du fyllt fyra år min älskade. Men nu sitter jag här hemma, ensam. Du är inte här för att bli överöst med pussar, godis, presenter och bus. Jag hoppas att "Farfar" bjuder dig på ostbågar. Och att du låter Alice, Agda, Elsa och Bosse smaka, för de fyller ju faktiskt också fyra år idag.
 
Vi som skulle hålla ihop för alltid. Det skulle alltid vara vi. Du var min bästa vän och jag hade aldrig kunnat föreställa mig att få leva med den här sorgen.
Idag brinner ditt ljus, lilla hjärtat. Ljuset som brinner för att du ska se från himmelen, var du hör hemma, att vi inte har glömt bort dig.

Jag saknar dig något så hemskt. Du kommer aldrig mera hem.
Aldrig mer.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: dude

Men sluta för i helvette gnälla om den där hundjäveln!! Ni valde sj att mörda hunden ist för att kämpa vidare och kolla på andra alternativ! Ni tog den lätta vägen ut så sluta gnälla! Varje jävla inlägg är precis samma som det förra! Buhuhu!

2013-10-18 @ 04:59:38
Postat av: Janina

Till dude hur förjävla korkad är inte du då ? Vi som känner Maria vet hur dem kämpade med Akira för få ha henne kvar ! Hur jävla många vändor dem var till drsjukhuset med henne och gjorde prover på prover och utredning på utredning, dom bytte foder som kostade 10gånger mer än vanligt foder dom duschade henne varje dag om jag inte minns fel , olika mediciner fram och tillbaka. Vi vet att Maria och andreas gjorde allt för akira och ja dem saknar henne ! Om de stör dig så mycket så sluta läs ! Om du ska dessutom håna någons saknad och sorg så stå för vem du är ! Pucko !

2013-11-05 @ 18:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0